Algemene Ledenvergadering 2018

12 oktober 2018, 21:01

Graag nodigen wij jullie uit voor de Algemene Ledenvergadering 2017-218 op zaterdag 27 oktober a.s. de agenda is bijgevoegd.

Wij doen het dit jaar anders dan voorgaande jaren en organiseren de ALV in een zaterdagprogramma van sport, gezellig eten en een spetterende feestavond. Als bestuur hopen we dat iedereen KOAG 1 in de laatste thuiswedstrijd op het veld komt aanmoedigen en daarna blijft mee-eten. De kantinecommissie organiseert ook dit keer weer een maaltijd, wat precies, daarover ontvangen jullie nog informatie.

Wij gaan er stiekem van uit dat iedereen vervolgens na het eten blijft “hangen” vanaf 19.00 uur (tot +/- 20.00 uur) voor de presentatie van het bestuur op het grote scherm. Wij willen laten zien dat een ALV ook leuk kan zijn! Alle geregistreerde ALV aanwezigen ontvangen overigens 2 consumptiebonnen voor de spetterende feestavond welke na de rondvraag kan beginnen.

PDF ALV 2018

Overzicht

Sponsoring

CKV KOAG is een dynamische en open vereniging. Een vereniging die nog volledig bestuurd wordt door vrijwilligers en een vereniging waar iedereen van harte welkom is. Met ca. 350 leden is KOAG een grote sportvereniging in Krimpen aan den IJssel. Ook in de regio behoort KOAG tot de grotere korfbalverenigingen.